[EP-tech] Re: IRStats, ChartDirector and license

On 07/25/2012 12:55 PM, Ferruccio Zamuner wrote:
> Hello,
>
> I've seen that ChartDirector has not any free license and it seems that
> IRStats uses it.
>
> http://www.advsofteng.com/purchase.html
>
> Have I to buy a ChartDirector license to use IRStats?
>

> Thank you in advance for any reply,             \ferz
> *** Archive: http://www.eprints.org/tech.php/
> *** EPrints community wiki: http://wiki.eprints.org/

Ciao zio,

no. esiste una versione free di chartdirector. La stiamo utilizzando
noi. Sinceramente non ricordo pi? dove l'ho trovata ... Oserei dire sul
sito della advsofteng ( http://www.advsofteng.com/download.html)
Comunque non e' stato cosi'  tremendo trovarla.

Ciao,
Paolo

--
Ing. Paolo Tealdi         Area IT - Politecnico Torino
Telefono/Phone : +39-011-0906714 , FAX : +39-011-0906799